Může být napravený padouch vůbec ještě zábavný? Když vypráví pohádky na dobrou noc? Když se bojí o nevinnost své nejstarší dcery? Když už nechce vůbec nic ukrást? Gru naštěstí neskončí jako obyčejný civil, protože v jeho nitru se stále ukrývají schopnosti, které by leckdo rád využil. Jako například šéf mocné Antipadoušské ligy, Silas Velezadek (To příjmení nekomentujte, nemá to rád). Silas sice padouchy všeho druhu hluboce opovrhuje, ale kdo se může do myšlení zlosyna vcítit líp než zlosyn bývalý? A tak vyšle svou nejlepší agentku Lucy Wilde, aby Grua přiměla ke spolupráci. Té se to s pomocí paralyzéru převlečeného za rtěnku podaří a Gru začne na stará kolena páchat dobro. A brzy bude mít plné ruce práce, protože na radaru Antipadoušské ligy se objevil obzvlášť protřelý padouch Eduardo, nevysvětlitelně začali mizet Mimoňové, Margo se zapalují lýtka, Edith je i nadále životu nebezpečná a Agnes se všemožně snaží sehnat taťkovi nějakou mamku. A právě to může být pro Grua ve finále tou největší hrozbou.(oficiální text distributora)
Popis: Té noci zazněly z nádherného paláce Benjamina Ballona, rozkládajícího se v obrovské zahradě kdesi na okraji Paříže, čtyři výstřely. Očím zděšeného majordoma, který první přispěchal na místo, se zjevila komorná Maria Gambrelliová, stojící s ještě kouřící pistolí v ruce nad mrtvolou svého milence, španělského šoféra Miguela. Všechny důkazy hovoří proti ní, nikdo soudný nemůže o její vině pochybovat. Jenomže vyšetřováním byl - tak trochu náhodou a tak trochu omylem - pověřen inspektor Jacques Clouseau z pařížské Sureté. A toho nikdo a nic nepřesvědčí, že tato krásná a křehká žena, do níž se na první pohled zamiloval, je vražedkyně. A dokonce mnohonásobná, neboť Miguel nebude zdaleka poslední obětí... Druhý film s geniálním nešikou Jacquesem Clouseauem bývá někdy označován za nejlepší z "panteří" řady, i když do ní původně neměl patřit. Měl v něm sice hrát Sellers, ovšem nikoli Clouseaua. Ale režisér Blake Edwards, kterého povolalo studio, aby zachránil projekt, s jehož přípravou nebyli šéfové studia spokojeni, pozměnil scénář, vycházející z divadelní hry, navázal na úspěch Růžového pantera a ze Sellersovy postavy udělal Clouseaua. Oproti prvnímu "Růžovému panterovi" pak ještě film obohatil o postavy komisaře Dreyfuse a asijského sluhy Katoa, kteří se následně objevovali i v dalších příbězích.
Popis: Prudce nekorektní dánská komedie o tom, že najmout si ruského vraha vás vyjde levněji než se rozvést. Otázka zní: stojí to za ty následky? Když hledáte fajnové řemeslníky, Iba a Edwarda rozhodně nevolejte. Jsou to totiž flákači a hochštapleři. I takové řemeslo má ale zlaté dno. Úspory na horší časy utěšeně narůstají, teď ještě vypořádat se s neuspokojivým manželským životem. Jenže rozvod stojí peníze. Spoustu peněz. A Ib s Edwardem nechtějí platit víc, než je nutné. Přichází spásná myšlenka. Na internetu seženete všechno. I ruského nájemného zabijáka. Vražda možná vyjde levněji než rozvod, ale manželky neradno podceňovat... Divoký tanec začíná!(Film Europe)
Popis: Slečna Marplová je pozvána na víkend na panství Chimneys, domova lorda Caterhama, jehož zesnulá choť Madeleine byla její sestřenicí. Na zámku je očekáván rakouský vyslanec hrabě Ludwig von Stainach, který zde má podepsat obchodní dohodu národního významu. Slečna Marplová přijíždí v doprovodu Virginie, lordovy mladší dcery, na niž od smrti její matky dohlíží. Přítomni jsou také poslanec parlamentu George Lomax se svým asistentem Billem Eversleighem. Oba muži nezávisle na sobě požádali Virginii o ruku a netrpělivě očekávají odpověď. Ve hře je ovšem ještě třetí muž, mladý a impulzivní Anthony Cade. Když je v noci nalezen umírající hrabě Ludwig se střelnou ranou v hrudi, je na místo povolán inspektor Finch, aby celou záležitost diskrétně vyšetřil. Zavraždil hraběte Cade, jehož přistihli nad umírajícím? Ale jaký by měl motiv? A co znamená šifrovaný dopis, nalezený u mrtvého v kapse? Může celá záležitost souviset s proslulým diamantem, který byl na panství odcizen před více než dvaceti lety? Jistě již tušíte, že to bude slečna Marplová, kdo nakonec najde odpovědi na všechny tyto i další otázky. Postava křehké dámy s vynikajícím pozorovacím talentem a logickým uvažováním, si od třicátých let dvacátého století získala velkou oblibu. Slečna Marplová je vedle Hercula Poirota druhou nejznámější postavou Agathy Christie a hrdinkou dvanácti jejích knih. Poprvé se představila již v roce 1930 v románu, nazvaném Vražda na faře, další příběhy následovaly v rychlém sledu. Slečna Marplová žije samotářským životem a to, že má mnoho známých a příbuzných jí zaručuje, že se vždy připlete k nějaké vraždě. Na rozdíl od Hercula Poirota není profesionální detektiv a vyšetřování vražd podniká na vlastní pěst. Titulní role slečny Marplové se i v této nové sérii příběhů (po Tajemství Chimneys následuje Rozbité zrcadlo, Modrá pelargonie a Plavý kůň) výborně zhostila britská herečka Julia McKenzieová, která postavu převzala po neméně přesvědčivé Geraldine McEwanové.
Bombaj má v 90. letech pod palcem zločinecký boss s hustou sítí poskoků.
Popis: Alain Delon, Maurice Ronet a žár peněz, kterému nelze odolat. Thriller natočený podle románu Patricie Highsmithové. Tom (Alain Delon) a Philippe (Maurice Ronet) na první pohled dva mladí muži, kteří si užívají život plnými doušky na italské reviéře. Ve skutečnosti je mezi nimi však nepřekonatelný rozdíl, postavení a moc, které člověku dávají peníze. Philippe může rozhazovat plnými hrstmi a Tom, nepříliš úspěšný herec, je závislý na tom, zda zůstane v Philippově přízni. Uzavřel totiž s Philippovým otcem obchod, má přivézt marnotratného syna zpátky domů do Ameriky a pak teprve dostane plnou výši odměny. Philippe dává Tomovi najevo, jak jím pohrdá a jak hluboký je mezi nimi rozdíl. Tom touží nejen po životě, který mu nebyl dán, ale i po Philippově dívce, což ho nakonec dovede k riskantnímu plánu.(oficiální text distributora)
Popis: Film natočený podle skutečné události vypráví příběh policisty Drewa Petersona, jenž byl obviněn ze smrti své třetí manželky poté, co záhadně zmizí jeho čtvrtá žena.Okouzlující policista z Chicaga Drew Peterson se zdá být ve všech směrech nedotknutelný, zvláště pak přijde-li na jeho sukničkářské způsoby. Předtím, než se zakoukal do Stacy Calesové, ženy o polovinu mladší než je on sám, byl ženatý už třikrát. Zatímco Petersonův vztah se Stacy jen kvete, končí manželství s jeho v pořadí již třetí manželkou Kathleen Saviovou hořkým rozvodem. Jenže pak je Kathleen za záhadných okolností nalezena mrtvá v prázdné vaně. Brzy na to, co Peterson učiní ze Stacy svou čtvrtou manželku a narodí se jim první dítě, začne jejich manželství sužovat žárlivost a úzkostná potřeba kontroly. Jednoho dne Stacy náhle zmizí a zanechá po sobě jen své dvě děti a Petersonova staršího potomka. Peterson trvá na tom, že ho Stacy opustila kvůli jinému muži, ale v důsledku jejího zmizení znovu vyvstávají otázky o smrti Kathleen, jejíž případ je znovu otevřen. Média okamžitě obrátí svou pozornost na Petersona a podivné případy Kathleen a Stacy. Peterson se, jak už to tak vypadá, vyhřívá na výslunní mediální pozornosti, blahosklonně omílá svou nevinu a veřejně oznamuje zasnoubení s další mladší ženou. Jenže když policie blíže prozkoumá okolnosti obou případů, vyvstávají jen další otázky, které na Petersona vrhají jiné světlo. Jsou Kathleenina smrt a Stacino zmizení jen tragickou náhodou? Anebo se za tím skrývá víc, než je na první pohled zřejmé?
Popis: Existenciální koktejl, který namíchal režisér Wojciech Smarzowski ve filmu Dům hrůzy, je ještě hořčí než ten, který servíroval ve svém hraném debutu Svatba (Wesele) v roce 2004. Opět se ale jedná o ironický portrét polské společnosti. Film se odehrává ve dvou časových rovinách. V té první sledujeme Edwarda Środoně, jenž po smrti své manželky opouští pobřeží Baltu a stěhuje se za prací v JZD do zapadlého koutu Běščad. Po cestě narazí na dům manželů Dziabasových. Počáteční nedůvěra domácích se postupně ve jménu tradiční polské pohostinnosti mění v pijatiku, nesoucí se zprvu v přátelském duchu. Druhou rovinu tvoří vyšetřování hrůzné vraždy, která se onoho večera v domě Dziabasových odehrála. Hlavním podezřelým je Środoň. V průběhu vyšetřování se toho děje daleko víc. Do popředí se dostává poručík Mróz a zkorumpovaný prokurátor Tomala. Politické souvislosti filmu mohou zůstat pro českého diváka v některých místech skryty. Děj filmu začíná na konci roku 1978 na baltickém pobřeží, kde se v té době tvořilo politické hnutí Solidarita. Hlavní hrdina utíká do zapadákova nejen zapomenout na smrt své manželky, ale taky z politických důvodů. Nehodlá se politicky angažovat. Vyšetřování zločinu se naopak odehrává v roce 1982, v době výjimečného stavu. Ten je ve filmu symbolicky v duchu polské filmařské tradice znázorněn zasněženou krajinou. Pod závěji sněhu zůstává uvězněna také pravda, jež by měla být výsledkem šetření. Při něm by se totiž mohlo ukázat, že do případu jsou zapleteni straničtí představitelé. A tak na tom, co se v domě hrůzy opravdu stalo, nakonec skoro nikomu nezáleží. Na snímek musíme nahlížet rovněž jako na obraz polské společnosti těch let.
Popis: John je laskavý, oblíbený stařík z venkovského městečka. John právě zabil muže jménem Dutch. Dutch provedl řadě dobrých lidí spoustu špatných věcí. Nikoho ve městě by ani nenapadlo spojovat s vraždou právě Johna - tedy až na Dannyho, Dutchova násilnického bratra a opilce. Johnův synovec Ben narychlo přijíždí z Chicaga do svého rodného městečka poté, co se jeho strýc snaží vyhnout Dannyho narůstajícímu podezření a stupňujícím se hrozbám. V tomto mistrovsky zahraném příběhu o maloměstských intrikách může stát touha jednoho muže po pomstě mnohem více životů.(Cinemax)