Popis: Desetiletý chlapec Lewis se po smrti rodičů odstěhuje do panského sídla svého strýce Jonathana. Strýce i jeho sousedku si brzy oblíbí. V domě se však dějí podivné věci, strýček i jeho sousedka totiž ovládají kouzla. Lewis pomáhá svému kouzelnickému strýčkovi vypátrat hodiny, které by svou kouzelnou mocí mohly způsobit konec světa. Film je natočen podle klasického fantasy románu Johna Bellairse.(Vertical Ent.)
Popis: Snímek se dočkal značného diváckého ohlasu kvůli své velmi žhavé tematice - sexuálnímu obtěžování na pracovišti - respektive jejímu obrácení. Agresorem tu není muž, jako ve většině případů, ale přitažlivá žena, jíž pozice nadřízené dává moc uplatnit svou převahu i v soukromém životě. Téma sexuálního harašení ovšem ve filmu není řešeno osamoceně, ale jako součást zákulisního politikaření ve velké společnosti a lidské chamtivosti.
Soukromá vojenská operace zavedla futuristickou technologii mikročipů, která umožňuje mysli agenta obývat tělo jiné osoby a provádět tajné, smrtící mise.
Pád lietadla bol len začiatok. Pilot Brodie Torrance (Gerard Butler) zachráni svojich pasažierov pred zásahom blesku riskantným pristátím na ostrove zničenom vojnou - zistí, že prežitie pristátia je len začiatok.
Hayley musí mít dvě práce, aby uživila dceru a opileckého exmanžela, který je na vozíčku a neustále na ni křičí po telefonu. Spolu se sousedy pak večer nadává u skleničky na lidi, co jim ničí život. Domluví se, že by je mohli navzájem zlikvidovat. Když je zavražděna sousedova nadřízená, tak si Hayley uvědomí, že opilecký žert byl míněn vážně... Hayley pracuje v květinářství, a navíc vozí lidi autem, aby si přivydělala. Její bývalý manžel Jerry je opilec a gambler, přestože má k ní a dceři Jamie zákaz přiblížení, tak jí neustále volá a je na ni hrubý. Večer po práci veze Hayley muže a ženu, kteří ji pozvou na skleničku, protože měli oba dva špatný den a teď slyšeli, jak na ni Jerry do telefonu křičí. Každý poví, co ho trápí. Kevin se vyspal před časem se svou šéfovou, a poté mu snížili plat a nechtějí ho povýšit, přestože už byl několikrát na řadě. Melanie zase pracuje v divadle pro svou tetu Lisu, která ji neustále kritizuje, že nedělá svou práci dobře. Hayley se rozhodla se svou dcerou opustit manžela Jerryho, během rozvodového řízení Jerry měl nehodu, po které zůstal na vozíčku. Hayley mu musí posílat měsíčně peníze, které on prohrává v kasinech. Neustále jí volá a vyhrožuje, ale chlap na vozíčku policisty vždycky zmanipuluje. Melanie navrhne dohodu, že každý pomůže jednomu z trojice zlepšit život.(TV Prima)
Popis: Ozývá se střelba a obecenstvo v koncertním sále propadá panice. Přitažlivá cizinka (Lucie Mannheim) požádá Richarda Hannaye (Robert Donat), jestli může strávit dnešní noc v jeho bytě. Druhý den ráno ji naleznou pobodanou. Než zemře, řekne Hannayovi, že musí zastavit "39 stupňů" před propašováním státního tajemství z Anglie. V rukou svírá mapu Skotska s vyznačeným městem. Z Hannaye se nyní stává uprchlík a utíká do Skotska, aby tak prokázal svou nevinu. Ve vlaku vyhledá pomoc krásné mladé blondýnky Pamely (Madeleine Carroll). Ta jej však udá policii. Uprchne a vydá se na cestu do Skotska. Vyhledá profesora Jordana (Godfrey Tearle), vůdce 39 stupňů, ale sám je uvězněn. Pak unikne a je znovu chycen dvěma muži v civilu a identifikován Pamelou.(Charlotte Chandler: Vždyť je to jen film)
Popis: V roce 2006 měly premiéru dva snímky mapující pohnuté události 11. září 2001 v diametrálně odlišných uměleckých přístupech. Zatímco (kdysi neúprosný kritik a interpret dějin USA 20. století) Oliver Stone vsadil ve svém World Trade Center (2006) na cukrkandlový obraz hrdinství několika vybraných Američanů, reprezentujících v hollywoodském pars pro toto celý národ, původem Brit Paul Greengrass natočil mrazivou real-time rekonstrukci daných událostí.Let číslo 93 je esencí Greengrassova filmového stylu formálně ukotveného v „dokumentární" ruční kameře, která permanentně narušuje osobní prostor hrdinů dramatu a svou neustálou blízkostí konfrontuje chaos okamžiku s pozdějším titánským vnímáním celé události. Druhým prvkem, jenž Greengrassův film přibližuje klasickému dokumentu, je selektivní střih, jenž z několika paralelních dějových pásem (události na palubě letu číslo 93, řídící střediska, armádní velitelství) extrahuje klíčové okamžiky a funguje tak na podobné bázi jako televizní zpravodajství mapující „živě" komplexní událost s několika paralelními ději a desítkami protagonistů. Oproti normativním reportážním záběrům zachycujícím ve valné většině cíle Al-Kajdy (Světové obchodní centrum, Pentagon) se Greengrass zaměřuje především na události na palubě letadla United Airlines letícího z Newarku do San Francisca a na boj 33 pasažérů a sedmi členů posádky se čtyřmi únosci vedenými Libanoncem Ziadem Jarrahem. Hraná rekonstrukce událostí je postavena na dostupných záznamech z mobilních telefonů a tísňových volání, které měli tvůrci filmu k dispozici a které byly postupně volně zpřístupněny v médiích (mp3 přepis posledního hovoru CeeCee Lylesové je například volně k přehrání na Wikipedii). Greengrass ve svém filmu záměrně vytváří kontrast mezi reportážní první polovinou, postavenou na repetitivních analýzách řídících středisek reprezentujících snahu o správný běh „velkých" dějin, a druhou polovinou filmu, dodržující důsledně aristotelskou jednotu místa, času a prostoru, v níž několik hrdinů zoufale bojuje o své životy tvořící „malé dějiny". V závěru se pak za modliteb ke Kristu i Mohammedovi oba typy dějin propojují v mrazivém danse macabre. - Jan Jílek
Popis: Polovina 80. let, Camden College, Nová Anglie. Chladnokrevný cynik Sean Bateman (James Van Der Beek) navenek působí jako mladík ze slušné, zazobané rodiny, ve skutečnosti však prodává drogy celé univerzitě a spí přibližně s polovinou její dívčí populace. Avšak - stejně jako všichni kolem - touží jenom po spolužačce Lauren Hyndeové (Shannyn Sossamon), která se rozhodla zachovat věrnost svému povrchnímu příteli Victorovi (Kip Pardue), i když by nepohrdla ani bisexuálním Paulem. Paul ovšem nedá dopustit na Seana, zatímco Victor nejvíc touží po penězích a snad i po Laře (Jessica Biel), která by si ráda podmanila Lauren. Naštěstí je tady ještě drogový dealer Rupert, který má jen jedinou lásku: peníze. Semestr mejdanů, podrazů a zvráceností je v plném proudu a vypadá to, že vztahy Seana a jeho kamarádů se ještě pořádně zapletou.Satirický pohled na milostný mnohoúhelník prosycený drogami, chtíčem a zkažeností natočil Roger Avary, známý jako režisér černé komedie Zabít Zoe a osvědčený spolupracovník Quentina Tarantina - spolu s nímž získal Oscara za scénář kultovního morytátu Pulp Fiction - historky z podsvětí. Film byl natočen podle stejnojmenného románového bestselleru Breta Eastona Ellise - spisovatele, který před třemi lety inspiroval divácky mimořádně úspěšný thriller Americké psycho.(oficiální text distributora)