Popis: Je závěrečný večer v posledním drive-in kině v USA a promítač Cecil B. Kaufman (Richard Riehle) plánuje maratón toho nejlepšího pro oddané cinefily. V plánu jsou čtyři filmy, tak vzácné, že nikdy nebyly uveřejněny na americké půdě až do této noci. S názvy jako Wadzilla, I was a Teenage Werebear, The Diary of Anne Frankenstein a Zom-B-Movie oslavuje Chillerama nejen zlatý věk drive-in béčkových hororů, ale také zahrnuje více než čtyřicet let filmového nevkusu.(Goldbeater)
Popis: Kuriózní parodie na béčkové horrory s trochou sci-fi a rockové muziky, která vznikla podle již 25 let úspěšného britského muzikálu. Film i muzikál se záhy po uvedení staly kultovním hitem. Je to taková erotická noční můra, která neuznává žádné hranice. Mladý pár Janet (Susan Sarandon) a Brad (Barry Bostwick) se ztratí na silnici v dešti a narazí do kostela doktora Frank-A-Furtera (Tim Curry) - transvestity, který zrovna pořádá výroční shromáždění návštěvníků z planety Transsexual galaxie Transylvania.(oficiální text distributora)
Popis: Květinářství pana Mushnika nemá štěstí na zákazníky. Obchody jdou špatně až do okamžiku, kdy dá prodavač Seymour jedné rostlině několik kapek vlastní krve. Neví, že její zvláštní vlastnosti pocházejí z vesmíru. Kvvětinu pojmenuje Audrey II. Podle kolegyně, po které touží. Chtěl by s ní žít, ale Audrey chodí se sadistickým zubařem. Cestu ke štěstí by mohla otevřít zázračná rostlina. Pan Mushnik díky ní má neuvěřitelný obrat. Ukáže se však, že je nejenom masožravá, ale také nenasytná. Připraví sice Seymoura o protivníky, ale láká ji i Audrey.
Popis: Otevírat pobočku fastfoodového řetězce Americká kuřecí bašta na místě bývalého indiánského pohřebiště nebyl úplně dobrý nápad. Zvlášť když duše tisíců krutě pozabíjených kuřátek uvrhnou na rychlé občerstvení kletbu, která ze zákazníků dělá lidožravé drůbeží zombie. Samozřejmě ještě horší nápad je nechat se v tomto fast foodu zaměstnat, speciálně pokud se vaše láska ze střední školy stala lesbickou aktivistkou, která se zapojuje do protestů proti nadnárodním potravinovým korporacím. Prezident společnosti Troma Lloyd Kaufman o svém nejpolitičtějším snímku prohlásil: „Noc drůbežích mrtvol je remake jiného slapstickového gore filmu, Schindlerův seznam, jen místo Židů v něm jsou indiánské drůbeží zombie a místo koncentračního tábora mnohem strašidelnější místo, kuřecí fast food.“ Kromě nesporného humanistického poselství ale tento tromácký muzikál předkládá krvavou omeletu excentrického násilí, neméně excentrické nahoty (obzvláště doporučujeme scénku s morbidně obézní „největší hereckou hvězdou Tromy“ Joem Fleishakerem na záchodě), nekorektního humoru a především nechutných vtípků týkajících se hygieny v restauracích s rychlým občerstvením. Vy se samozřejmě v kině Aero žádného spermatu či jiných tělních tekutin ve zdejších (samo)hanbáčích bát nemusíte. Spíš se připravte, že při konzumaci této nostalgické vzpomínky na zlatý věk muzikálu poteče proudem nejen krev, ale i vaječňák.(Festival otrlého diváka)
Na ospalé městečko zaútočí horda zombies a je na Anně a jejích přátelích, aby apokalypse zabránili. Kromě klasických metod, při kterých obvykle po plátně tečou litry krve, vsadí ještě na jeden způsob boje. Cestu k záchraně si pokusí vyzpívat a vytančit. Snímek, ve kterém se potkává několik různých žánrů, si právem zaslouží titul vánoční zombie muzikál.(Febiofest)
Popis: Jake Blues (John Belushi)byl právě podmínečně propuštěn z vězení. Před branami ho čeká jeho bratr Elwood (Dan Aykroyd) ve starém policejním autě Dodge. Jeptiška ze sirotčince, kde oba vyrůstali, jim oznámí že pukud sirotčinec nezaplatí 5000 $ bude zrušen. Bratři se rozhodnou obnovit svou starou skupinu Blues Brothers Band a získat těch 5000 $. Cestou za penězi však stačí zničit nekolik desítek policejních aut, naštvat nacisty a navíc je pronásleduje tajemná žena se samopalem a bazukou.Film se po předčasném úmrtí Johna Belushiho stal v USA a v Evropě kultovním filmem, který ovlivnil celou generaci.
Julie (Jessica Rotheová) je typická kalifornská dívka z vyšší střední třídy žijící v 80. letech minulého století. Svůj volný čas tráví s nejlepšími přáteli nakupováním obchodním centru a přípravami na maturitní ples. Dokud se ovšem bezhlavě nezamiluje do Randyho (Josh Whitehouse), rebelského rockera ze skupiny Sunset Strip, který vzdoruje všemu, co Julie a její okolí představují. Přátelé i rodina se ji snaží od vztahu s Randym odradit, ale Julie se touží vymanit ze svého bezpečného světa, následovat své srdce a uskutečnit ty nejdivočejší sny. Romantická komedie, okořeněná rokenrolovými hity 80. let minulého století, je moderní adaptací stejnojmenné filmové klasiky z roku 1983, která navždy změnila život americké mládeže.(HBO Europe)
Popis: Když se poněkud samolibému, hodně sarkastickému a zapřísáhle staromládeneckému profesoru lingvistiky Henrymu Higginsovi (Rex Harrison) připlete do cesty poněkud nevycválaná a prostořeká a hodně umolousaná květinářka Líza Doolittleová (Audrey Hepburnová) s příšerným cockney nářečím londýnských spodních vrstev, ani jeden z nich netuší, jaké bude mít toto letmé setkání dvou lidí z naprosto odlišných světů pro jejich život důsledky. Nicméně Líza je tu, v jeho domě, a výsledkem její žádosti o poskytnutí jazykového vzdělání za účelem získání vysněného místa prodavačky v květinářství je velmi odvážná sázka mezi Higginsem a dalším fonetických nadšencem plukovníkem Pickeringem o to, jestli je možné během vražedně krátkého časového období 6 měsíců vytrénovat Lízu tak, že bude moci být uvedena na velvyslanecký ples, prestižní událost té největší smetánky, aniž by kdokoliv odhalil její původ. Rošáda mezilidských vztahů začíná a po daném časovém limitu a tvrdém Higginsově výcviku Líza skutečně mluví, vypadá a chová se jako vévodkyně, nicméně triumfální slavnostní večer ještě neznamená konec příběhu. Transformovaná Líza se ani teď nedočká Higginsovy pochvaly nebo uznání a navíc netuší, co bude dál, co si počně se svou novou podobou a kam vlastně patří. A jaký dopad má její nové já na okolí, to staré i nové? Co její otec - bezstarostný popelář Alfie, plukovník Pickering, nebo zamilovaný mladík se šlechtickou krví Freddie Eynsford-Hill a hlavně co profesor Higgins - ten především bude potřebovat pořádnou ránu, aby konečně prohlédl, a vylezl ze své ulity ješitnosti...60. léta znamenala v americké kinematografii ohromný rozkvět muzikálů. Dokladem této vlny je i fakt, že některá tato kritikou oceňovaná díla a kasovní trháky zároveň získala také prestižní Oscary za nejlepší filmy. Kromě WEST SIDE STORY (1961) a ZA ZVUKŮ HUDBY (1965) do této elitní společnosti patří i filmová adaptace stejnojmenného broadwayského muzikálu MY FAIR LADY (1964). Ten sklízel na jevišti ohromné ovace v letech 1956 - 1962 a tak není divu, že se producenti filmových společností o filmová práva této hudební verze původně divadelní hry G.B. Shawa Pygmalion (1912) div nepoprali. Vítězem se stala společnost Warner Bros. a určitě nelitovala, i když práva spolkla 5.5 miliónů dolarů z celkového (tehdy rekordního) 17 mil. rozpočtu. Okázalé a velkoryse pojaté kostýmy a výprava, zkušený režisér George Cukor, pořádná porce nesmrtelných písní (A.J. Lerner, Frederick Loewe), vtipný scénář (A.J. Lerner) a vynikající herecké obsazení v hlavních i vedlejších rolích, to všechno dohromady bylo receptem dokonale vyvážené směsice.Známá je ovšem také lehce pikantní záležitost ohledně obsazení titulní hrdinky. Zatímco zkušený harcovník Rex Harrison se z jevištní verze přestěhoval ve stejné roli profesora Higginse i na plátna kin, Jackovi Warnerovi se nepozdávala filmem dosud nedotčená a pro filmové diváky tudíž neznámá anglická herečka Julie Andrewsová (která roli hrála 7 let na jevišti), a tak ji přeobsadil Audrey Hepburnovou. Ta sice byla v pěveckých partech dabovaná Marnie Nixonovou, ale i tak zůstává dodnes rozum stát, že její vynikající a nezapomenutelný výkon (pro výslednou podobu filmu stěžejní) zcela opomenula oscarová porota, když ji ani nenominovala. Tuto nespravedlnost ještě podtrhuje paradoxní fakt, že film jinak triumfoval v 8 kategoriích, včetně prostižního nejlepšího filmu, z celkem 12 nominací (další sošky: herec - Rex Harrison, režie, barevná kamera, výprava, zvuk, hudba, barevné kostýmy). A převálcoval tak konkurenční rodinný muzikál Studia Walta Disneye MARY POPPINSOVÁ, který se ovšem mohl chlubit právě Oscarem pro nejlepší herečku - debutující J. Andrewsová si svůj triumf při předávání (vcelku logicky) náležitě vychutnala a poděkovala Warnerovi, že jí tohle umožnil.Ovšem zákulisní tahanice jsou už dnes jen vzpomínkou a my se můžeme kochat oběma filmy, které nás dovedou okouzlit i po 40 letech, bez ohledu na to kolik sošek mají.(DearS)
Popis: Maria se po nedobrovolném pobytu ve vězení pro mladistvé vrací do drsného prostředí Bronxu. Tady chce prostřednictvím svého tanečního talentu a obrovské ctižádosti konečně změnit svůj život. Celé své srdce i duši obětuje tanci a spolu se svou taneční skupinou se začíná připravovat na televizní taneční soutěž “Tancuj, nebo zemři”. Podobně jako Honey před ní, i Maria objevuje vzrušení z tance, když si uvědomuje, kdo opravdu je a kam patří.
Film o pohádkové princezně (AMY ADAMS) z minulosti, kterou zlá královna (SUSAN SARANDON) přemístí do současnosti, je spojením klasické pohádky společnosti Disney s příběhem z moderního New Yorku. Záhy poté, co se ocitne v naší době, je po setkání s pohledným právníkem (PATRICK DEMPSEY) princezna Giselle nucena měnit své názory na život a lásku. Může ve skutečném světě přežít pohádková láska? KOUZELNOU ROMANCI režíroval Kevin Lima (Tarzan, Eloise a Vánoce) podle scénáře Billa Kellyho (Dožeň, co se dá). Původních písně pro Kouzelnou romanci složila v minulosti velice úspěšná dvojice autorů – skladatel Alan Menken a textař Stephen Schwartz (Pocahontas, Zvoník u Matky Boží).(oficiální text distributora)