Popis: Dvě Američanky se vydají na cestu po Evropě. Kdesi v Německu se jim v noci porouchá auto. Při hledání pomoci narazí na opuštěnou vilu, kde se rozhodnou přenocovat. Druhý den se probouzí a s hrůzou zjišťují, že jsou uvězněny v provizorní podzemní nemocnici. Za vším stojí zestárlý německý chirurg, který se dříve specializoval na operace oddělování siamských dvojčat. Jeho zvrácená fantazie tkví v tom, že obě dívky hodlá spolu s dalšími uvězněnými spojit v jednu velkou lidskou stonožku...
Film podle skutečné události, která 14. ledna 2007 otřásla celou Amerikou. 14letá Megan Stewart tohoto dne náhle beze stopy zmizela a o tři týdny později i její 13letá nejlepší kamnarádka Amy Herman. Film je sestaven z videí, záznamů z chatu, webcamerových záběrů, domácích video nahrávek a všech záznamů, které bezprostředně zachycují dobu před Meganiným zmizením.(Dlee)
Popis: Do věznice ukryté v džungli přijíždějí nové dívky. Vědí, že vězení není žádný med, ale to, co je tady čeká, je mnohem horší než jejich představy. Sadistické dozorkyně tvrdě trestají sebemenší prohřešek. Některé vězenkyně jsou umučeny k smrti, jiné, ty krásné, jsou nuceny uspokojovat zvrhlé choutky zákazníků nedalekého nevěstince. Jen ty nejodvážnější se pokusí utéct. Jejich naděje je však mizivá. Stávají se snadnou kořistí pro lovce, kteří nemají slitování.
Popis: Když zemře Ellen, matriarcha rodu Grahamů, začíná rodina její dcery rozplétat záhadná a čím dál tím děsivější tajemství svých předků. S přibývajícími odhaleními se čím dál více snaží překonat svůj neblahý osud, který zřejmě pronásleduje celý jejich rod a pomalu ničí vše, co znají.(Vertical Ent.)
Popis: Spisovatel Jack Torrance hledá klidné místo pro psaní svého nového románu, a tak přijímá nabídku dělat správce odlehlého horského hotelu. Při úvodním pohovoru se dozvídá mimo jiné hrůznou historku o svém předchůdci, který zešílel ze samoty a odloučení a zavraždil svou ženu a dvě dcery... po příjezdu Jack ubytuje svou rodinu a začíná psát knihu. Brzy však zjišťuje, že samota uprostřed hor je tísnivá a také on začíná přicházet o rozum.
Popis: Příběh s filmem Lidská stonožka koluje světem a pro jednoho šíleného maniaka to znamená motiv. Psychopat měl nejprve pouze úchylné a zvrácené představy, např. sex s posledním článkem, ale teď se rozhodl, že zajde dál. Spojí dohromady více článků...
Popis: Jak už to tak často bývá, dramatické události začínají většinou velmi nenápadně. Mladý a ambiciózní manažer Lockhart (Dane DeHaan) dostane od nadřízených jednoduchý úkol. Přivézt ze sanatoria pana Pembrokea, nepostradatelnou hlavu jejich společnosti. Léčebna, kam se před časem uchýlil a podle posledního odeslaného dopisu se z ní ani nechce jen tak rychle vrátit, se nachází v zastrčeném koutě švýcarských Alp. Její personál zde poskytuje životem a prací vyčerpaným boháčům speciální očistnou léčbu. Ale nabízené zázračné procedury možná nejsou tak úplně běžné a pobyt zde až tak úplně dobrovolný...(CinemArt)
Popis: Jako dárek k narozeninám se rozvedený Seok Woo (Gong Yoo) rozhodne vzít svou dceru Soo-an (Kim Soo-an) za její matkou vlakem do Pusanu. Po odjezdu vlaku je v zemi ohlášena zombie epidemie, která se nevyhne ani jeho pasažérům. Začíná nemilosrdný boj o přežití.(Filmasia)
Popis: Korejský autor vytříbených žánrových snímků Kim Ji-woon se opět vrací na Filmasii. Po mandžuském westernu Hodný zlý a divný, existenciální gangsterce A Bittersweet Life a přelomovém hororu A Tale of Two Sisters přináší osobité a kontroverzní uchopení filmů o masových vrazích. Premisu o zastánci práva, který se tváří v tvář brutální vraždě své přítelkyně stává zaslepeným mstitelem, rozvádí do podoby divokého a drsného thrilleru prodchnutého groteskním násilím. Hrdina toužící po zadostiučinění se postupně stává stejnou bestií, jako jeho protivník.
Popis: Lee (John Krasinski) a Evelyn (jeho životní partnerka Emily Blunt) Abbottovi vychovávají tři děti. Všichni jsou zatím naživu. Velmi rychle si totiž osvojili pravidla, která začala platit po Jejich příchodu na Zemi. Kdo jsou ti Oni? Nikdo neví. Ví se jen to, že mají mimořádně vyvinutý sluch a každičký zvuk přiláká jejich pozornost. A jejich pozornost pro lidi znamená jistou smrt, což záhy na vlastní kůži poznají i Abbottovi. Ti dosud jako jedni z mála přežívali i díky tomu, že je jejich nejstarší dcera Regan neslyšící, a tak pro ně byla znalost znakové řeči absolutní nutností i v „normálních dobách“. Kromě toho vyvinuli na odlehlé farmě, kde žijí, celou řadu bezpečnostních opatření, jež je mají chránit, počínaje zvukově izolovaným sklepem a konče molitanem obalenými kostkami k Monopolům. Bude to ale k bezpečí stačit? Takový život totiž připomíná tanec v minovém poli a čekání na jednu jedinou, leč osudovou chybu. Evelyn je navíc těhotná a termín porodu se kvapem blíží. A některé životní události se bez křiku jednoduše neobejdou.(CinemArt)
Popis: Starý muž a mladá dívka se setkají v Tokiu. Ona o něm nic neví, on si myslí, že ji snad kdysi znal. On ji pozve k sobě domů, ona mu nabídne své tělo. Pavučina bizarního vztahu, trvajícího pouhých čtyřiadvacet hodin, je však velmi spletitá a ani jeden z hrdinů neví, jaké budou následky jejich setkání. Po Věrné kopii, natočené ve Francii, se Kiarostamí vydává do dalekého a tajemného Japonska - jeho poslední dva celovečerní filmy jsou zároveň prvními dvěma hranými filmy natočenými mimo Írán. V jednom rozhovoru se Kiarostamí vyjádřil k volbě Japonska následovně: „Pokud natočím film v Japonsku, bude to naprosto jiné prostředí, které však bude pro západní publikum podobně exotické jako Írán. Film se bude stejně muset všude promítat s titulky." S myšlenkou natočit příběh zasazený do Japonska koketoval Kiarostamí již od roku 2002 (krátce po dokončení filmu Deset) a původně se mělo jednat o odyseu taxikáře v nočním Tokiu. Některé prvky z této původní črty (režisér je všeobecně známý tím, že má vždy rozpracováno několik skic budoucích filmů, průběžně je reviduje a k některým se pak vrátí a natočí je) ve filmu nakonec zůstaly, příběh se však během deseti let „zrání" poměrně zásadně proměnil. Kiarostamího snímek vyniká dnes již prakticky zapomenutým uměním záměrné a detailní práce s mizanscénou. Kladení mizanscény do popředí uměleckého zájmu a využívání jejího uspořádání jako základního kompozičního prvku, tolik používané u starých mistrů od Ejzenštejna přes Wellese až po Premingera, je v současném filmu poměrně omezeno. Like Someone in Love je příkladem aplikace tohoto pozapomenutého umění par excellence a dílo doslova uhrane diváka propracovanou kompozicí záběrů (čímž ostatně navazuje na většinu předchozích Kiarostamího snímků). Jedním z klíčových motivů je vzájemné porozumění, které bylo ostatně zásadní i pro dalšího tvůrce-cizince a jeho japonský film, totiž Sofii Coppolovou (Ztraceno v překladu/Lost in Translation, 2003). O vzájemném porozumění bez společného jazykového vybavení často mluví i producent Kiarostamího posledních filmů Marin Karmitz (který s režisérem spolupracuje, přestože mluví pouze francouzsky, zatímco Kiarostamí jen persky a anglicky). Během natáčení navíc došlo k zásadním finančním problémům (odstoupil koproducent v podobě televize Arte), a proto musel Karmitz prodat v aukci sochu od slavného Yvese Kleina a z výnosu zaplatit dokončení filmu. Poté se nechal slyšet: „Nic se vlastně nestalo. Pouze jsem vyměnil umění za umění."