Když se do lásky připletou drogy a nevěra, nekončí to obvykle dobře. Michael a Janie jsou studentský pár, žijící společně na koleji. Jednoho dne Janie zjistí, že ji Michael podvádí. Opustí ho, ale hned druhý den se vrátí a najde Michaela zastřeleného...(oficiální text distributora)
Popis: Mladá a ctižiadostivá Alex Sheppardová prijme prácu vo vysokoškolskej rozhlasovej stanici v Los Angeles. Jej cieľ je však oveľa dramatickejší, ako len práca v slnečnej Santa Barbare. Nedávno tu totiž niekto zavraždil jej sestru a ona je odhodlaná nájsť jej vraha. Pátranie sa však čoskoro ukáže nebezpečnejšie, ako si dokázala predstaviť. Do jej nočnej talk show totiž nečakane začne volať muž, ktorý tvrdí, že je vrahom a vyhráža sa jej, že ju zabije skôr, ako ho dokáže odhaliť. Alex sa dá dohromady s Davidom, ktorého spoznala v práci, ale nad ich milostným románikom sa sťahujú marky, keď Alex zistí, že David bol tiež priateľom jej sestry. Je aj jej vrahom?(oficiální text distributora)
Popis: Jeden z nejdiskutovanějších filmů roku 2010, který obrazil desítky filmových festivalů, je mnohem více než jeden z nekonečné řady dočasných králů kategorie „nejodpornější film všech dob“. Zatímco velká část jeho konkurentů v zásadě představuje pouze přeborníky ve skoku přes laťku sugestivní zvrácenosti, Srbský film nejen šokuje, ale především zneklidňuje. Deliricky rozklížené vyprávění o sestupu vysloužilého srbského pornoherce do nejtemnějších útrob průmyslu i sebe sama na jedné straně vrší zvrácené sekvence sexuálního násilí, ale současně usiluje o to, aby diváka co nejvíce vtáhlo do dění. Vedle důmyslně vystavěného scénáře, který hrdinu nechává projít třemi odlišnými módy vnímání, toho film dociluje řemeslně precizní formou, která omezuje pochybnosti diváků a činí je tak empatičtější vůči předkládanému dění. S ohledem na extrémní obsah se nelze divit, že dílo debutujícího srbského režiséra dělí diváky na dva vyostřené tábory, ale klíčová je povaha jejich názorového rozkolu. Ten neprobíhá na rovině dojmového líbí-nelíbí, nýbrž se vztahuje k ambicím tvůrců. Srbský film totiž představuje vyhroceně expresivní metaforu pro soudobý úpadek společenských hodnot a úroveň morálky nejen v titulní zemi se stigmatem občanské války, ale i celé východní Evropy, která platí za jednu z nejčilejších porno lokalit světa. Zda je tvůrci zvolený koncept nosný, nebo jen představuje prvoplánovou provokaci, zůstává otázkou pro diváky, a právě ve vyvolání tohoto etického dilematu spočívá jedna z nepopiratelných kvalit snímku.
Petr Válek vždy odmítal mít cokoli společného s tajemnými silami. Snad právě proto si vybral povolání založené výhradně na profesionálně prováděném klamu kouzelnictví. Život úspěšného varietního mága se proto řádně zkomplikuje, když u něj okolí nečekaně konstatuje nadpřirozené schopnosti v rozvinutém stadiu. Petr během představení nechtěně způsobí levitaci své asistentky, prstem dokáže přehrávat cédéčka a začne mít věštecké vize o budoucnosti svých bližních. Lékaři, psychiatři ani kněz si s ním nevědí rady. Vinou svého vlivu na okolí přijde o práci a nedokáže úspěšně čelit ani problémům v soukromí. Největší potíže má se svou sestrou Svatavou, která lehce navazuje vztahy, stále však čeká na toho pravého muže svého života. Petr nakonec zjistí, že mu nadpřirozené schopnosti byly na čas propůjčeny možná jen proto, aby svou sestru úspěšně provdal za jistého neurochirurga. Svůj dar nakonec sice ztratí, nakazí jím však alespoň svého bývalého šéfa.(oficiální text distributora)
Popis: Poté co podvedla a okradla bývalého zaměstnavatele, tvrdého ruského mafiánského bosse, uprchla mladá kráska Cherry do Las Vegas, aby se skryla před jeho hněvem. Okradený mafián však po jejích stopách pošle gangstera Elreye, který ji brzy najde a odveze zpátky do Los Angeles. Cesta přes poušť se pro dívku stává těžkou zkouškou a ringem, v němž svede boj o život, přičemž jedinou zbraní, kterou může využít, je její krásné tělo a svůdnost. Elrey skutečně jejímu kouzlu brzy začne podléhat. Ale opravdu je to pro Cherry výhra?(oficiální text distributora)
Sex, nihilismus a bezcílné mládí... Na belgicko-nizozemské hranici se osm teenagerů snaží rozbít monotónnost jednoho žhavého léta. Při vzájemném objevování sebe sama se přivádějí na hranici možného a přijatelného a jejich sexuální zvědavost brzy začne stírat hranice mezi správným a špatným. Jejich dobrodružství začíná bezúčelně, idylicky. Ve své klubovně zapalují klacky, blbnou a navzájem si to spolu rozdávají. Tohle vzrušení jim ale nestačí. Jejich původně nevinné sexuální hrátky se postupně promění v profesionální porno, pohlavní zneužívání, prostituci a vydírání. Nevinnost již nemá šanci – zvrácené hry a sexuální vykořisťování ji zcela rozdrtí a dospívající jedince změní v bezohledné dravce.(Cinemax)
Popis: Opět můžete nahlédnout do zákulisí zámečku Riviéra na pražské periferii, kde se pod rouškou exkluzívního nočního podniku skrývá nevěstinec pro společenskou smetánku. Děj se odehrává v roce 1930 a přestože od událostí prvního dílu uplynulo již několik let, vášně rozpoutané tehdejšími intrikami stále nevychladly. Opět se můžete setkat s Renátou zvanou Anděl, dříve prostitukou nyní manželkou bankéře Justice a majitelkou Riviéry. Elegantní Madame, které podnik patřil předtím a nyní tu pracuje jako pouhá ředitelka a osnuje nové intriky, aby získala zpět vše, co ztratila a současně zničila Renatu. Nástrojem její pomsty se má stát šarmantní sňatkový podvodník Jaroslav, kterého v podniku uvede jako barona Slawického. Podaří se jí probudit Renatin zájem a tak se zdá, že past brzy zaklapne. Jenže vše nakonec dopadne jinak.(oficiální text distributora)
Popis: Autor završuje snímkem SNÍLCI pomyslnou trilogii pařížských filmů, kterou zahájil KONFORMISTOU a v níž pokračoval POSLEDNÍM TANGEM V PAŘÍŽI. Tři postavy příběhu se na pozadí studentských nepokojů kolem roku 1968 v Paříži oddávají podobným hrám jako kdysi Marlon Brando a Maria Schneiderová v nejproslulejším Bertolucciho díle. Mezi experimentováním, kam až lze dojít ve svobodném sexu, si dvojice sourozenců a její náhodný host z Ameriky libují v neustálých citacích z kultovních filmů. Ventilují svou zlobu vůči nepřítomným rodičům, jejichž peníze vesele projídají. Film je Berolucciho nostalgickým ohlédnutím za vlastní minulostí. Na rozdíl od svých tehdejších radikálních postojů, dokáže dnes vidět své hrdiny s ironickým odstupem a něhou.